Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32996
Назва: Маркетингові інструменти економічного розвитку готельно-ресторанних підприємств в умовах пандемії
Інші назви: Marketing tools of economic development of hotel and restaurant enterprises in a pandemic
Автори: Ханас, Богдан
Васильчак, Світлана
Khanas, Bogdan
Vasylchak, Svitlana
Ключові слова: маркетинг
економічний розвиток
готельно-ресторанне підприємство
пандемія
marketing
economical development
hotel and restaurant company
pandemic
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Ханас Б. Маркетингові інструменти економічного розвитку готельно-ресторанних підприємств в умовах пандемії / Богдан Ханас, Світлана Васильчак // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 211-214.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Одними із важливих заходів покращення діяльності суб’єктів малого підприємництва є формування маркетингової концепції управління їх розвитком, які ґрунтуються на систематичному моніторингу зовнішнього і внутрішнього середовища з метою своєчасного виявлення зачатків кризових явищ та заздалегідь вживання заходів, метою яких є підвищення ефективності та збільшення прибутковості виробництва у достатньо мінливому та конкурентному середовищі за допомогою використання функцій маркетингового управління та методів маркетингової діяльності суб’єктів господарювання, що включають комплекс взаємопов’язаних дій на основі маркетингових інструментів по дослідженню продовольчого ринку, маркетингових технологій просування продукції від виробництва до споживача, визначення основних сегментів ринку, потреб та вподобань споживачів.One of the important measures to improve the activities of small businesses is the formation of a marketing concept for managing their development, based on systematic monitoring of the external and internal environment in order to identify the beginnings of crises and pre-take measures to increase efficiency and profitability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32996
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_65_211-214.pdf590.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.