Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32994
Назва: Особливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафе
Інші назви: Peculiarities of the organization of service to consumers of foreign tourists in cafes
Автори: Фещенко, Ганна
Кривохлябова, Олена
Feshchenko, Hanna
Kryvokhliabova, Olena
Ключові слова: кафе
турист
іноземець
їжа
заклад
cafe
tourist
foreigner
food
establishment
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Фещенко Г. Особливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафе / Ганна Фещенко, Олена Кривохлябова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 206-208.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Розглянути особливості організації обслуговування споживачів іно- земних туристів в кафе.Consider the peculiarities of the organization of customer service in different earthly tourists in a cafe.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32994
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_63_206-208.pdf581.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.