Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32990
Назва: Оцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства
Інші назви: Evaluation of the quality of products and services in restaurants
Автори: Сікута, Христина
Турчин, Валентин
Гілецький, Іван
Sikuta, Khrystyna
Turchyn, Valentyn
Hiletskyi, Ivan
Ключові слова: ресторанне господарство
оцінка якості продукції
restaurant business
assessment of product quality
services
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Сікута Х. Оцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства / Христина Сікута, Валентин Турчин, Іван Гілецький // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 194-196.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Якість продукції, послуг займає основне місце у розв’язанні про- блеми підвищення конкурентоспроможності закладів готельного і ресторанного господарства.The quality of products and services occupies the main place in solving pro- problems of increasing the competitiveness of hotel establishments and restaurant industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32990
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_59_194-196.pdf577.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.