Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32977
Назва: Інноваційні підходи до формування «Soft skills» у професійній діяльності фахівців сфери послуг
Інші назви: Innovative approaches to the formation of "Soft skills" in the professional activity of specialists in the service sector
Автори: Мендела, Євгенія
Mendela, Yevheniia
Ключові слова: «soft skills»
сфера обслуговування
команда
професійні навички
співпраця
"soft skills"
service area
professional sowing skills
team
cooperation
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Мендела Є. Інноваційні підходи до формування «Soft skills» у професійній діяльності фахівців сфери послуг / Євгенія Мендела // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 157-159.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Підводячи підсумки, «soft skills» – це риси особистості, які можуть покращити здатність людини взаємодіяти з іншими, працездатність та перспективи кар’єрного зростання. To summarize, "soft skills" are personality traits that can improve a person's ability to interact with others, work capacity and career growth prospects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32977
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_46_157-159.pdf602.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.