Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32971
Назва: Використання франчайзингу в ресторанній галузі
Інші назви: Use of franchising in the restaurant industry
Автори: Лисенко, Аліна
Кукліна, Тетяна
Lysenko, Alina
Kuklina, Tetiana
Ключові слова: франчайзинг
бізнес
ресторанне господарство
franchising
business
restaurant business
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Лисенко А. Використання франчайзингу в ресторанній галузі / Аліна Лисенко, Тетяна Кукліна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 139-141.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Франчайзинг – це право використання відомого бренду за для комер- ційної вигоди, тобто договір між двома сторонами, одна з яких (фран- чайзер) – надає своє ім’я та стратегію існування за певну плату бізнес партнеру за даною угодою. Започаткування франчайзингу відбулося у США, завдяки відомому засновнику швейних машин Ісаку Зінгеру Franchising is the right to use a well-known brand for commercial benefit, i.e. a contract between two parties, one of which (French chaser) - provides its name and strategy of existence for a certain fee business partner under this agreement. The start of franchising has taken place in the USA, thanks to the famous founder of sewing machines, Isaac Singer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32971
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_40_139-141.pdf596.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.