Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32971
Title: Використання франчайзингу в ресторанній галузі
Other Titles: Use of franchising in the restaurant industry
Authors: Лисенко, Аліна
Кукліна, Тетяна
Lysenko, Alina
Kuklina, Tetiana
Keywords: франчайзинг
бізнес
ресторанне господарство
franchising
business
restaurant business
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Лисенко А. Використання франчайзингу в ресторанній галузі / Аліна Лисенко, Тетяна Кукліна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 139-141.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Франчайзинг – це право використання відомого бренду за для комер- ційної вигоди, тобто договір між двома сторонами, одна з яких (фран- чайзер) – надає своє ім’я та стратегію існування за певну плату бізнес партнеру за даною угодою. Започаткування франчайзингу відбулося у США, завдяки відомому засновнику швейних машин Ісаку Зінгеру Franchising is the right to use a well-known brand for commercial benefit, i.e. a contract between two parties, one of which (French chaser) - provides its name and strategy of existence for a certain fee business partner under this agreement. The start of franchising has taken place in the USA, thanks to the famous founder of sewing machines, Isaac Singer.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32971
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_40_139-141.pdf596.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.