Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32947
Назва: Обслуговування споживачів в кав'ярнях
Інші назви: Customer service in coffee shops
Автори: Деак, Іветт
Зайцева, Валентина
Deak, Ivett
Zaitseva, Valentyna
Ключові слова: кав’ярня
обслуговування
підприємство
coffee shop
service
enterprise
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Деак І. Обслуговування споживачів в кав'ярнях / Іветт Деак, Валентина Зайцева // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 74-76.
Серія/номер: "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";
Короткий огляд (реферат): Мета – розглянути організацію обслуговування в кав’ярнях.The goal is to consider the organization of service in coffee shops.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32947
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_18_74-76.pdf591.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.