Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32944
Назва: Особливості послуг готельного бізнесу як невід'ємної складової індустрії гостинності
Автори: Давидова, Оксана
Davydova, Oksana
Ключові слова: індустрія гостинності
послуга
діяльність
підприєство
готельне господарство
hospitality industry
service
enterprise
activity
hotel management
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Давидова О. Особливості послуг готельного бізнесу як невід'ємної складової індустрії гостинності / Оксана Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 65-67.
Серія/номер: "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";
Короткий огляд (реферат): Готельний і ресторанний сервіс включає цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи розвитку в’їзного туризму та внутрішнього ринку туристських послуг, конкурен тоспроможність вітчизняного туризму на світовому ринку. Hotel and restaurant service includes a whole range of services for tourists and is a key factor determining development prospects inbound tourism and the domestic market of tourist services, the competitiveness of domestic tourism on the world market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32944
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S1_15_65-67.pdf592.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.