Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32943
Title: Організація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послуг
Other Titles: Organization of hospitality and cross-cultural features in the service sector
Authors: Давидова, Оксана
Сисоєва, Світлана
Davydova, Oksana
Sysoieva, Svitlana
Keywords: готельний бізнес
послуга
персонал
культура
якість
hotel business
service
staff
culture
quality
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Давидова О. Організація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послуг / Оксана Давидова, Світлана Сисоєва // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 61-64.
Series/Report no.: "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";
Abstract: Отже, головними завданнями керівників підприємств готельного бізнесу є навчання та мотивація персоналу, подолання комунікатив них бар’єрів, поширення етичних норм, що сприятиме формуванню крос-культурної комунікації, яка дозволить розвити здатність адаптації до швидко мінливих умов бізнес-середовища, сформувати позитивний імідж підприємства у цілому.So, the main tasks of managers of hotel enterprises business is training and motivating personnel, overcoming communication barriers, spreading ethical norms, which will contribute to the formation of cross-cultural communication, which will allow to develop the ability to adapt to the rapidly changing conditions of the business environment, to form a positive image of the enterprise as a whole.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32943
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_14_61-64.pdf598.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.