Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32833
Назва: Participation in physical culture and health education - selected issues
Автори: Skalski, D. W.
Kowalski, D.
Graczyk, M.
Rybak, O.
Kindzer, B.
Kyryk, O.
Скальський, Д. В.
Ковальський, Д.
Грачик, М.
Рибак, О.
Кіндзер, Б.
Кирик, О.
Ключові слова: kultura fizyczna
edukacja zdrowotna
wychowanie fizyczne
sport
фізкультура
санітарна освіта
фізкультура
спорт
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Participation in physical culture and health education - selected issues / Skalski D. W., Kowalski D., Graczyk M., Rybak O., Kindzer B., Kyryk O. // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2022. - № 12. - С. 168-176.
Короткий огляд (реферат): Streszczenie Wyrabianie u dzieci przekonania, że zdrowie jest walorem oraz wartością, o którą warto się troszczyć i zabiegać, jest jednym z ważniejszych celów edukacji zdrowotnej. Przedszkole i szkoła odgrywają istotną rolę w kształtowanie pozytywnych postaw dzieci, w tym sprzyjających zdrowiu, a edukacja zdrowotna powinna być analizowana jako podstawowe prawo każdego dziecka, które powinno być uwzględnione w jego wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej. Zagadnienia dotyczące edukacji zdrowotnej realizowanej w placówkach oświatowych i wychowawczych są przedmiotem zainteresowania niewielkiej grupy autorów. W dostępnych publikacjach można zauważyć swoisty brak koncentracji na problematyce przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej edukacji zdrowotnej w ujęciu systemowym. Zachodzi zatem potrzeba podejmowania prób całkowitego ujęcia problematyki przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej edukacji zdrowotnej, czego starano się dokonać w niniejszym opracowaniu. Działania z zakresu edukacji zdrowotnej należy rozpocząć w możliwie najmłodszym wieku, ponieważ angażowanie w dobre jakościowo kształcenie w pierwszych latach życia dziecka jest dużo skuteczniejsza oraz przynosi znaczne korzyści w dalszym życiu niż późniejsze interwencje. Dlatego też, mając na uwadze jej ważność, edukacja ta nie może zostać pominięta na etapie wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej. W edukacji zdrowotnej najistotniejszym pojęciem, zarówno dla rozważań teoretycznych, jak i dla podejmowanych na ich podstawie rozwiązań praktycznych, jest zdrowie. Pojęcie zdrowia może być przedmiotem refleksji przynajmniej trzech nauk: medycyny, psychologii oraz socjologii. Wychowanie fizyczne i sport w szkole ze względu na aktywizowanie sportowe ogromnej rzeszy dzieci i młodzieży ma niezwykle ważne znaczenie w wymiarze społecznym i indywidualnym. Ta aktywność wpływa bowiem bezpośrednio na kondycję fizyczną i psychiczną młodego pokolenia. Poprawia zdrowotność naszego społeczeństwa i buduje nawyki aktywności ruchowej, która jest niezbędnym elementem naszego zdrowia w każdym przedziale wiekowym. Podsumowując aktywność fizyczna i edukacja zdrowotna ma duże znaczenie dla zdrowia. Ich unikanie może prowadzić do zaburzeń funkcjonowania organizmu co skutkuje chorobami. Jeżeli aktywnie spędzimy wolne chwile to przyniesie to wiele korzyści dla nas nie tylko fizycznych, ale i psychicznych lepiej będziemy radzić sobie ze stresem.Змусити дітей повірити, що здоров’я – це актив і цінність, про яку варто піклуватися просити, є однією з найважливіших цілей санітарної освіти. Дитсадок і школа відіграють важливу роль роль у формуванні позитивних установок дітей, у тому числі сприятливих для здоров'я, та санітарної освіти його слід аналізувати як фундаментальне право кожної дитини, яке слід брати до уваги у своїй дошкільній та ранній освіті. Питання освіти медико-санітарна допомога, що надається в освітніх і виховних закладах, становить інтерес невелика група авторів. У наявних публікаціях можна помітити специфічну недостатню увагу до дошкільна та рання шкільна санітарна освіта в системному аспекті. Стається тому необхідно намагатися повніше осягнути питання дошкільного та раннього шкільного віку санітарна освіта, яку намагалися зробити в цьому дослідженні. Діяльність у сфері освіти Турботу про здоров'я слід починати в якомога ранньому віці, оскільки це зобов'язання високої якості навчання в перші роки життя дитини набагато ефективніше і приносить значну користь в пізніше життя, ніж пізніші втручання. Тому, враховуючи його важливість, ця освіта не є він може бути опущений на етапі дошкільної та молодшої шкільної освіти. В освіті здоров'я, найважливіше поняття як для теоретичних, так і для публічних міркувань на їх основі практичні рішення здоров’я. Поняття здоров'я може бути предметом рефлексії принаймні три науки: медицина, психологія та соціологія. Фізкультура і спорт в школи, через спортивну активізацію величезної кількості дітей і підлітків, є надзвичайно важливим важливість у соціальному та індивідуальному вимірі. Ця діяльність безпосередньо впливає фізичний і психічний стан молодого покоління. Це покращує здоров’я нашого суспільства та будує звички до фізичної активності, яка є важливим елементом нашого здоров’я в будь-якій частині вік. Таким чином, фізична активність і санітарна освіта мають велике значення для здоров'я. їх уникнення може призвести до порушень у функціонуванні організму, що призводить до захворювань. Якщо активно ми будемо проводити свій вільний час, це принесе нам багато користі не тільки фізично, а й розумово ми зможемо краще справлятися зі стресом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/32833
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1664550003315425 (1)_removed.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.