Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32799
Назва: | Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра |
Інші назви: | The effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disorders |
Автори: | Алі, Хамаде Боднар, Іванна Ali, Khamade Bodnar, Ivanna |
Ключові слова: | програма фізичне виховання інклюзія аутизм школярі program рhysical еducation inclusion autism schoolchildren |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Алі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 2. - С. 39-40. |
Короткий огляд (реферат): | Авторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32799 |
ISSN: | 1996-1448 |
Розташовується у зібраннях: | "Молода спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1289-2577-1-SM.pdf | 697.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.