Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32799
Назва: Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра
Інші назви: The effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disorders
Автори: Алі, Хамаде
Боднар, Іванна
Ali, Khamade
Bodnar, Ivanna
Ключові слова: програма
фізичне виховання
інклюзія
аутизм
школярі
program
рhysical еducation
inclusion
autism
schoolchildren
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Алі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 2. - С. 39-40.
Короткий огляд (реферат): Авторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32799
ISSN: 1996-1448
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1289-2577-1-SM.pdf697.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.