Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32794
Назва: | Ефективність виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному навчанні з фізичного виховання |
Інші назви: | Effectiveness of performing choreographic and acrobatic exercises in distance learning in physical education |
Автори: | Драч, Тамара Drach, Tamara |
Ключові слова: | дистанційне навчання хореографія акробатичні вправи здобувачі освіти опитування distance learning choreography acrobatic exercises education seekers poll |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Драч Т. Ефективність виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному навчанні з фізичного виховання / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 2. - С.28-29. |
Короткий огляд (реферат): | Таким чином, переважна більшість опитаних (80,0%) вважає, що виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному форматі є відносно ефективними. Основна перешкода – відсутність вільного простору в домашніх умовах для виконання таких вправ у композиції з повітряної акробатики (50,0%). Серед основних чинників підвищення ефективності таких занять респонденти називають правильний добір музичного супроводу (36,0%) та щільну комунікацію з керівником гуртка з повітряної акробатики (16,0%), що також можливо виключно за очного навчання.Thus, the vast majority of respondents (80.0%) believe that performing choreographic and acrobatic exercises in a remote format is relatively effective. The main obstacle is the lack of free space at home to perform such exercises in aerial acrobatics compositions (50.0%). Among the main ones respondents call the factors of increasing the efficiency of such classes the right selection musical accompaniment (36.0%) and close communication with the leader of the aerial acrobatics group (16.0%), which is also possible only with face-to-face training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32794 |
ISSN: | 1996-1448 |
Розташовується у зібраннях: | "Молода спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1284-2567-1-SM.pdf | 745.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.