Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32782
Title: Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: System of pedagogical design of information and educational environment for the training of future social pedagogues
Authors: Буйницька, О. П.
Buynytska O. P., O. P.
Keywords: підготовка педагогів
освітнє середовище
програмно-інструментальні засоби
педагогічне проєктування
teacher training
educational environment
software tools
pedagogical design
Issue Date: 19-Jul-2021
Citation: Буйницька О. П. Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів : монографія / О. П. Буйницька – Київ : Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. — 568 с.
Series/Report no.: монографії;
Abstract: Монографію присвячено основним питанням створення та розвитку відкритого інформаційно-освітнього середовища підготовки майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто шляхи використання відкритого інформаційно-освітнього середовища в умовах змішаного та дистанційного навчання, його вплив на якість освітнього процесу та підготовку майбутніх фахівців в умовах цифрової трансформації вищої освіти.The monograph is devoted to the main issues of creation and development an open informational and educational environment for training future students social pedagogues. Ways of using open information and education are considered environment in conditions of mixed and distance learning, its impact on quality educational process and training of future specialists in digital conditions transformation of higher education.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32782
ISSN: 978-617-658-013-3
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія Буйницька О.П._2021.pdf27.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.