Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32753
Назва: Тактильні технології маркетингу
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliya
Vovchanska, Olga
Ключові слова: маркетингова діяльність
тактильні технології в маркетингу
marketing activity
tactile technologies in marketing
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іванова Л. Тактильні технології маркетингу / Іванова Л., Вовчанська О. // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Ч. 2 : монографія / за наук. ред. Н. В. Карпенко. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - С. 107-137.
Короткий огляд (реферат): Отже, головне завдання тактильних технологій в маркетингу – створити позитивні асоціації з брендом у момент купівлі і максимально покращити настрій покупця, оскільки більшість споживачів очікують від купівлі у тому числі і приємних емоцій.So, the main task of tactile technologies in marketing - create positive associations with the brand at the time of purchase and improve the mood of the buyer as much as possible, since most consumers also expect pleasant emotions from the purchase.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32753
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л.О.Тактильні технології в маркетингу_2021 (1).pdf2.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.