Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32751
Назва: Глемпінг як маркетинговий продукт на ринку туризму і гостинностіІ
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliya
Vovchanska, Olga
Ключові слова: глемпінг
маркетинговий туризм
ринок туризму і гостинності
glamping
marketing tourism
tourism and hospitality market
Дата публікації: 5-тра-2022
Бібліографічний опис: Іванова Л. Глемпінг як маркетинговий продукт на ринку туризму і гостинностіІ / Л. Іванова, О. Вовчанська // Управління розвитком сфери гостинності : регіональний аспект : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн- конф. - Чернівці, 2022. - С. 117-124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32751
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_Чернівці_конф_5_05_2022_removed.pdf155.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.