Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olga-
dc.contributor.authorIvanova, Liliya-
dc.date.accessioned2022-09-05T19:34:42Z-
dc.date.available2022-09-05T19:34:42Z-
dc.date.issued2022-04-27-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетинговий аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток сільського туризму / О. Вовчанська, Л. Іванова // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(27 квітня 2022 р. ). - Черкаси : ЧДТУ, 2022. - С. 27-31.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32750-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectсільський туризмuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectmarketing analysisuk_UA
dc.subjectrural tourismuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток сільського туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_Черкаси_конф_квітень2022р.pdf375.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.