Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32750
Назва: Маркетинговий аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток сільського туризму
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olga
Ivanova, Liliya
Ключові слова: інформаційні технології
маркетинговий аналіз
сільський туризм
information technologies
marketing analysis
rural tourism
Дата публікації: 27-кві-2022
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Маркетинговий аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток сільського туризму / О. Вовчанська, Л. Іванова // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(27 квітня 2022 р. ). - Черкаси : ЧДТУ, 2022. - С. 27-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32750
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_Черкаси_конф_квітень2022р.pdf375.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.