Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olga-
dc.contributor.authorIvanova, Liliya-
dc.date.accessioned2022-09-05T19:21:01Z-
dc.date.available2022-09-05T19:21:01Z-
dc.date.issued2022-02-25-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальності / О. Вовчанська, Л. Іванова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Рівне, 2022. - С. 108-109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові підходиuk_UA
dc.subjectстала модаuk_UA
dc.subjectmarketing approachesuk_UA
dc.subjectbecame a fashionuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_Рівне_конф_2022_removed.pdf692.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.