Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749
Назва: Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальності
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olga
Ivanova, Liliya
Ключові слова: маркетингові підходи
стала мода
marketing approaches
became a fashion
Дата публікації: 25-лют-2022
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальності / О. Вовчанська, Л. Іванова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Рівне, 2022. - С. 108-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_Рівне_конф_2022_removed.pdf692.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.