Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32748
Назва: QR-код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olga
Ivanova, Liliya
Ключові слова: QR-код
цифровий маркетинг
туристичний бізнес
travel business
digital marketing
QR code
Дата публікації: жов-2021
Бібліографічний опис: Вовчанська О. QR-код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі / О. Вовчанська, Л. Іванова // Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (27-29 жовтня 2021 р.). - Львів : ЛТЕУ, 2021. - С. 128-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32748
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_ЛТЕУ_conrefence-tourism2021_removed (1)_removed.pdf2.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.