Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32748
Title: QR-код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olga
Ivanova, Liliya
Keywords: QR-код
цифровий маркетинг
туристичний бізнес
travel business
digital marketing
QR code
Issue Date: Oct-2021
Citation: Вовчанська О. QR-код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесі / О. Вовчанська, Л. Іванова // Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (27-29 жовтня 2021 р.). - Львів : ЛТЕУ, 2021. - С. 128-133.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32748
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_ЛТЕУ_conrefence-tourism2021_removed (1)_removed.pdf2.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.