Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32743
Назва: | Improving the Physical Fitness of Students Through a Swimming Training System at the University |
Автори: | Hlukhov, Ivan Pityn, Maryan Drobot, Kateryna Hlukhova, Anna Глухов, Іван Пітин, Марян Дробот, Катерина Глухова, Ганна |
Ключові слова: | physical education swimming training system university students physical fitness фізичне виховання система навчання плаванню студенти ВНЗ фізична підготовка |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Improving the Physical Fitness of Students Through a Swimming Training System at the University / Ivan Hlukhov, Maryan Pityn, Kateryna Drobot, Anna Hlukhova // Journal of Physical Education and Sport. - 2022. - Vol. 22, is. 8. - P. 1878-1884. (Scopus) |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. Means of sport and physical education are among the key to improving the health of young people. Solving the current scientific and applied issue of substantiating a system approach to teaching swimming to students will allow taking into account the existing experience and current requirements, student-centred process and objectivity of criteria of provision in modern physical education at universities. Purpose: to establish the effectiveness of the swimming training system of university students at different individual and motivational levels by changes in indicators of functional and physical fitness. Material and methods. Study participants. To our study was involved 18−20 aged students (boys and girls) of Kherson State University. During the 2020−2021 academic year the main tool of their physical education classes was swimming (it was their choose). Students were training in experimental groups at four individual and motivational levels of the swimming training system. Organization of the study. During the first academic semester programmes (experimental and reference) were included 18 classes. This feature was determined in accordance with the minimum regulatory requirements on the side of physical education at the Kherson State University and the possibilities of individual trajectory of students training. Results. There was confirm the correctness of the methodological approach to differentiation of swimming programmes for boys and girls in which it was taken into account the level of swimming skills. Our study participants was allocated to four individual and motivational levels of swimming training system. The effectiveness of the developed programmes different individual and motivational levels was tested based on students’ physical fitness indicators. There were significantly improved the average group results in dynamic and static strength endurance of different muscle groups, explosive power of most experimental groups and also in the demonstration of flexibility and speed qualities. Анотація. Засоби спорту та фізичного виховання є одними з ключових у зміцненні здоров'я молоді. Розв'язування актуальне науково-прикладне питання обґрунтування системного підходу до навчання студентів плаванню дозволяють врахувати наявний досвід і сучасні вимоги, студентоцентричний процес та об'єктивність критеріїв забезпечення сучасного фізичного виховання у ВНЗ. Мета: встановити в ефективність системи навчання плаванню студентів ВНЗ при різних індивідуально-мотиваційних рівні за зміною показників функціональної та фізичної підготовленості. Матеріал і методи. Учасники дослідження. до У нашому дослідженні взяли участь 18−20 студентів (юнаки та дівчата) Херсонського державного університету. Під час 2020−2021 н.р. основним засобом їх занять фізичною культурою було плавання (на їх вибір). Студенти тренувалися в експериментальних групах за чотирма індивідуально-мотиваційними рівнями плавання система навчання. Організація дослідження. Протягом першого навчального семестру програми (дослідні та довідка) було включено 18 кл. Ця ознака була визначена відповідно до мінімальної нормативної бази вимоги до фізичного виховання в Херсонському державному університеті та можливості індивід траєкторія підготовки студентів. Результати. Підтверджено правильність методичного підходу до диференціація програм плавання для юнаків і дівчат, в яких враховувався рівень навички плавання. Учасників нашого дослідження було розподілено на чотири індивідуальні та мотиваційні рівні плавання система навчання. Встановлено ефективність розроблених програм різного індивідуального та мотиваційного рівнів перевірено за показниками фізичної підготовленості студентів. Значно покращилися середньогрупові результати у динамічній і статичній силовій витривалості різних груп м'язів, вибуховій силі більшості дослідних групах, а також у демонстрації гнучкості та швидкісних якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32743 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hlukhov_Pityn_Art 237_Scopus.pdf | 265.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.