Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32737
Назва: Adaptation of the academic motivation scale for future professionals in physical education and sports
Автори: Pavlova, Iuliia
Bodnar, Ivanna
Shvets, Vadym
Petrytsa, Petro
Nalyvayko, Natalia
Павлова, Юлія
Боднар, Іванна
Швець, Вадим
Петрина, Петро
Навилайко, Наталія
Ключові слова: extrinsic motivation
intrinsic motivation
reliability
student
validity
зовнішня мотивація
внутрішня мотивація
надійність
студент
термін дії
Дата публікації: 2022
Видавництво: Adaptation of the academic motivation scale for future professionals in physical education and sports / Pavlova I., Bodnar I., Shvets V., Petrytsa P., Nalyvayko N. // Cypriot Journal of Educational Science. - 2022. - Vol.17, is. 4. - P. 1009-1023. (Scopus)
Короткий огляд (реферат): The purpose of the research was to adapt the Academic Motivation Scale in the context of investigating students’ motivation to study physical education and sports, including the assessment of psychometric properties and experimental validation of the model tool. In this study, a combination of quantitative and qualitative research methods was used. After comparison with alternatively possible models, the seven-factor model showed the highest correspondence. The test–retest factors were above 0.7 for all subscales, indicating high reliability of the questionnaire. The analysis of the participants’ results revealed that the highest indicators were for extrinsic and identified regulation and internal motivation related to knowledge acquisition. The obtained version of the Academic Motivation Scale is a valid instrument and has acceptable psychometric properties and can be used to study the learning motivation of university students, in particular future specialists in physical education and sports.Метою дослідження було адаптувати шкалу академічної мотивації в контексті дослідження мотивації студентів. вивчати фізичне виховання та спорт, включаючи оцінку психометричних властивостей та експериментальну перевірку модельний інструмент. У цьому дослідженні було використано поєднання кількісних і якісних методів дослідження. Після порівняння з альтернативно можливими моделями найбільшу відповідність показала семифакторна модель. Тест-повторні фактори були вище 0,7 для всіх підшкал, що свідчить про високу надійність опитувальника. Аналіз результатів учасників виявив що найвищі показники були для зовнішньої та визначеної регуляції та внутрішньої мотивації, пов’язаної зі знаннями придбання. Отримана версія шкали академічної мотивації є дійсним інструментом і має прийнятну психометрику властивостей і може бути використаний для вивчення навчальної мотивації студентів ВНЗ, зокрема майбутніх спеціалістів фіз освіти та спорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32737
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_CJES-2022-0122.R1_Scopus.pdf411.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.