Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучерявий, О. Г-
dc.contributor.authorKucheriavyi, O. H.-
dc.date.accessioned2022-09-05T09:52:39Z-
dc.date.available2022-09-05T09:52:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПрофесійний і особистісний розвиток сучасного вчителя : монографія / О. Г. Кучерявий. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 329 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-189-621-4-
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32736-
dc.description.abstractУ монографії з аксіо-акмеологічних, синергетичних, аксіо-культурних, цілісно-системних, особистісно-діяльнісних і компетентнісних позицій розв’язується проблема цілісності акмеологічного розвитку вчителя — особистісного, професійного і професійно-культурного. Розкриваються структура, ціннісно-змістовий і соціально-перетворювальний потенціал національного феномена професійно-педагогічної культури як головної детермінанти кар’єрного зростання педагога. Висвітлюються оптимальний парадигмальний підхід, концептуальна платформа і структура багаторівневої моделі його цілісного поступу. Схарактеризовано побудовану систему загальних і специфічних принципів регуляції саморуху вчителя до вершин професійної зрілості. Для вчителів-практиків, викладачів і студентів педагогічних університетів, менеджерів і слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, різних категорій наукових працівників і аспірантів.In the monograph on axio-acmeological, synergistic, axio-cultural, holistic-systemic, personal-activity and competence positions, the problem of acmeological integrity is solved development of the teacher - personal, professional and professional-cultural. The structure is revealed, value-content and social-transformative potential of the national phenomenon of professional-pedagogical culture as the main determinant of a teacher's career growth. Highlight the optimal a paradigmatic approach, a conceptual platform and a structure of a multi-level model of its holistic progress.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІмекс-ЛТДuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвиток учителяuk_UA
dc.subjectособистісний розвиток учителяuk_UA
dc.titleПрофесійний і особистісний розвиток сучасного вчителяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОФЕСІЙНИЙ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ_2021.pdf4.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.