Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32736
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучерявий, О. Г | - |
dc.contributor.author | Kucheriavyi, O. H. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T09:52:39Z | - |
dc.date.available | 2022-09-05T09:52:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Професійний і особистісний розвиток сучасного вчителя : монографія / О. Г. Кучерявий. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 329 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-189-621-4 | - |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32736 | - |
dc.description.abstract | У монографії з аксіо-акмеологічних, синергетичних, аксіо-культурних, цілісно-системних, особистісно-діяльнісних і компетентнісних позицій розв’язується проблема цілісності акмеологічного розвитку вчителя — особистісного, професійного і професійно-культурного. Розкриваються структура, ціннісно-змістовий і соціально-перетворювальний потенціал національного феномена професійно-педагогічної культури як головної детермінанти кар’єрного зростання педагога. Висвітлюються оптимальний парадигмальний підхід, концептуальна платформа і структура багаторівневої моделі його цілісного поступу. Схарактеризовано побудовану систему загальних і специфічних принципів регуляції саморуху вчителя до вершин професійної зрілості. Для вчителів-практиків, викладачів і студентів педагогічних університетів, менеджерів і слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти, різних категорій наукових працівників і аспірантів.In the monograph on axio-acmeological, synergistic, axio-cultural, holistic-systemic, personal-activity and competence positions, the problem of acmeological integrity is solved development of the teacher - personal, professional and professional-cultural. The structure is revealed, value-content and social-transformative potential of the national phenomenon of professional-pedagogical culture as the main determinant of a teacher's career growth. Highlight the optimal a paradigmatic approach, a conceptual platform and a structure of a multi-level model of its holistic progress. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Імекс-ЛТД | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток учителя | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток учителя | uk_UA |
dc.title | Професійний і особистісний розвиток сучасного вчителя | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНИЙ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ_2021.pdf | 4.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.