Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Обухівська, А. Г. | - |
dc.contributor.author | Ілляшенко, Т. Д. | - |
dc.contributor.author | Obukhivska, A. H. | - |
dc.contributor.author | Illiashenko, T. D. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T09:36:14Z | - |
dc.date.available | 2022-09-05T09:36:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції : кол. моногр. / за наук. ред. А. Г. Обухівської, Т. Д. Ілляшенко. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-521-755-8 | - |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32734 | - |
dc.description.abstract | У колективній монографії висвітлено актуальні питання розвитку і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами як передумови побудови сучасних психолого-педагогічних технологій їхнього супроводу у закладі освіти і в сім’ї. Розглянуто різні науково-методичні підходи до оцінки інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також дослідження проблеми затримки психічного розвитку, психологічних ускладнень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення та можливостей соціально-побутової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня. Колективна монографія адресована психологам і педагогам, які працюють в галузі спеціальної психології і корекційної педагогіки, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, а також студентам, що здобувають відповідний фах.The collective monograph highlights the current issues of development and socialization of children with special educational needs as prerequisites for building modern psychological and pedagogical technologies of their support in the institution education and in the family. Various scientific and methodical approaches to the assessment of the intellectual are considered development of children with special educational needs, as well as research problems of delayed mental development, psychological complications in children with severe speech impairments and opportunities for social and everyday adaptation of children with intellectual developmental disabilities of a moderate degree. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ніка-Центр | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | соціальнв інтеграція | uk_UA |
dc.subject | психологічні засади супроводу дітей | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
монографія_psy-ped-suprovid_2020.pdf | 988.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.