Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32734
Назва: Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції
Автори: Обухівська, А. Г.
Ілляшенко, Т. Д.
Obukhivska, A. H.
Illiashenko, T. D.
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
соціальнв інтеграція
психологічні засади супроводу дітей
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ніка-Центр
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції : кол. моногр. / за наук. ред. А. Г. Обухівської, Т. Д. Ілляшенко. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 113 с.
Короткий огляд (реферат): У колективній монографії висвітлено актуальні питання розвитку і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами як передумови побудови сучасних психолого-педагогічних технологій їхнього супроводу у закладі освіти і в сім’ї. Розглянуто різні науково-методичні підходи до оцінки інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також дослідження проблеми затримки психічного розвитку, психологічних ускладнень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення та можливостей соціально-побутової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня. Колективна монографія адресована психологам і педагогам, які працюють в галузі спеціальної психології і корекційної педагогіки, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, а також студентам, що здобувають відповідний фах.The collective monograph highlights the current issues of development and socialization of children with special educational needs as prerequisites for building modern psychological and pedagogical technologies of their support in the institution education and in the family. Various scientific and methodical approaches to the assessment of the intellectual are considered development of children with special educational needs, as well as research problems of delayed mental development, psychological complications in children with severe speech impairments and opportunities for social and everyday adaptation of children with intellectual developmental disabilities of a moderate degree.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32734
ISBN: 978-966-521-755-8
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія_psy-ped-suprovid_2020.pdf988.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.