Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2022-09-05T09:17:01Z-
dc.date.available2022-09-05T09:17:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВовчанська О. Сучасні технології мобільного маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Вісник Хмельницького національного університету. - 2021. - № 6, т. 2. - С. 176-184.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32733-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню основних технології та тенденцій мобільного маркетингу, серед яких поширення чат-ботів; соціальна та мобільна комерція; таргетинг за місцем розташування; голосовий пошук; аналітика на основі штучного інтелекту. За результатами маркетингових досліджень стверджується, що майже 40% користувачів Інтернету у світі вважають за краще взаємодіяти з чат-ботами, а логічним розвитком тренду мобільної комерції стає комерція, яка дозволяє купляти товари/послуги безпосередньо в соціальних мережах. Визначено, що маркетологи використовують таргетинг, щоб охопити цільову аудиторію компанії на основі її поточного місцезнаходження для демонстрації оголошень в режимі реального часу. Маркетингові дослідження показали, що голосовий пошуковий маркетинг буде і надалі актуальним та затребуваним. Показано, що штучний інтелект для великих виробників став важливим засобом збереження та розширення клієнтської бази, а також дозволяє аналізувати поведінку споживачів та їх алгоритми пошуку, дані соціальних медіа та блогів, надає цільовій аудиторії рекомендації по товарах/послугах, комунікує зі споживачами, створює контент. Визначено, що автоматизація маркетингу підвищує ефективність пошуку, допомагає визначити успішність маркетингових кампаній, дозволяє швидко і прицільніше орієнтуватися на цільову аудиторію. Наголошується, що мобільні пристрої зараз є основним омніканальним маркетинговим засобом, а ефективне використання компаніями технологій мобільного маркетингу дозволяє їм швидко вносити корективи у маркетингову діяльність.The article is devoted to the study of the main technologies and trends of mobile marketing, including the spread chat bots; social and mobile commerce; location targeting; voice search; analytics based artificial intelligence. According to the results of marketing research, it is claimed that almost 40% of Internet users in prefer to interact with chatbots, and the logical development of the mobile commerce trend is commerce that allows you to buy goods/services directly in social networks.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмобільний маркетингuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectмобільна комерціяuk_UA
dc.subjectавтоматизація маркетингуuk_UA
dc.subjectкомерція в соціальних мережахuk_UA
dc.subjectголосовий пошукuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectчат-ботuk_UA
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.titleСучасні технології мобільного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.