Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliya-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2022-09-05T09:03:28Z-
dc.date.available2022-09-05T09:03:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Сторітелінг в системі маркетингових комунікацій компанії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Приазовський економічний вісник. - 2022. - Вип. 2(31). - С. 48-55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32732-
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття сторітелінг в системі маркетингових комунікацій компанії. Окреслено основні маркетингові завдання, які комплексно дозволяє вирішувати фаховий сторітелінг. Зазначено, що сторітелінг – дієвий маркетинговий інструмент, який розширює палітру форм відображення маркетингової інформації для захоплення уваги цільової аудиторії та створення їй необхідної мотивації. Висвітлено основні види сторітелінгу та особливості різних типів історій, які доцільно використовувати для промоції товарів/послуг на ринку. Наголошено, що компаніям важливо дотримуватись правил успішного сторітелінгу і творчо застосовувати його сучасні технології. Проаналізовано досвід провідних компаній світу, що застосовують сторітелінг у своїх маркетингових комунікаціях. Надано рекомендації щодо вдосконалення сторітелінгу в маркетингових комунікаціях компанії.The essence of the concept of storytelling in the company's marketing communications system is revealed. The main marketing ones are outlined tasks that can be solved comprehensively by professional storytelling. It is noted that storytelling is effective marketing a tool that expands the palette of forms of displaying marketing information to capture the attention of the target audience and creating the motivation she needs. The main types are covered storytelling and features of different types of stories that are appropriate to use for the promotion of goods/services on the market.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.titleСторітелінг в системі маркетингових комунікацій компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.