Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2022-09-05T08:25:32Z-
dc.date.available2022-09-05T08:25:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Маркетингова освіта в Україні : V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. - Київ: КНЕУ, 2021. - С. 384-386.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є визначення можливостей маркетингових інноваційних технологій для подолання кризи в туризмі, спричиненої пандемією COVID-19.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.titleМаркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_КНЕУ_конф_2021р.pdf712.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.