Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731
Назва: Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: маркетингові інновації
туристичні підприємства
COVID-19
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Маркетингова освіта в Україні : V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. - Київ: КНЕУ, 2021. - С. 384-386.
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження є визначення можливостей маркетингових інноваційних технологій для подолання кризи в туризмі, спричиненої пандемією COVID-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32731
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_КНЕУ_конф_2021р.pdf712.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.