Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32728
Назва: Tools for children fitness in the physical education of primary school pupils
Інші назви: Засоби дитячої фізкультури у фізичному вихованні молодших школярів
Автори: Rymar, Olga
Solovey, Alla
Sorokolit, Nataliya
Shevtsiv, Uliana
Matviiv, Vasyl
Римар, Ольга
Соловей, Алла
Сороколіт, Наталія
Шевців, Уляна
Матвіїв, василь
Ключові слова: physical education
unior schoolchildren
aerobics
фізкультура
молодші школярі
аеробіка
Дата публікації: 23-тра-2020
Видавництво: Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija
Бібліографічний опис: Tools for children fitness in the physical education of primary school pupils / Olga Rymar, Alla Solovey, Nataliya Sorokolit, Uliana Shevtsiv, Vasyl Matviiv // Society. Integration. Education: proceedings of the International Scientific Conference (May 22th –23th). – Rēzekne, 2020. – Vol. 3. – P. 540–551. http://dx.doi.org/10.17770/sie2020vol3.4852 (Web of Science)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Короткий огляд (реферат): The results of pedagogical experiment that lasted from 2017 to 2018 are published in this research. 82 children took part in the experiment, among them were 42 boys and 40 girls. The actual age of children was nine years old. The purpose of the work was to discover the influence of fitness tools on physical development, physical preparation, psycho-emotional condition on younger school-age pupils. There was noticed a significant improvement of results of physical development according to Kettle index. In particular, it is about high level (from 16,9% to 43,1%), decreasing the average (from 54,4% to 46,8%) and especially the low level of physical development (from 28,7% to 10,1%),(p<0,05). Probably, positive changes appeared in the result of Ruffier Dickson tests, improvement indicators of intermediate level (from 4,8% to 14,1%),(p<0,05), decreasing in indicators of lower-intermediate level (from 38,4% to 16,7%),(p<0,05). The stable dynamics was noticed in the results of physical preparation (p<0,05), in particular after “30m run” exercise. Boys have got the result from 6,2±0,7sec to 5,4±0,5sec, girls - from 6,9±0,5sec to 6,1±0,5sec. The exercise “tilting torso forward from sitting position” represented result 3,9cm among boys and 5,5cm among girls; the exercise “long jump from place” represented 14,7cm among boys and 22,5cm among girls; in the exercise “shuttle running” boys got result from 11,7±1sec to 9,2±0,9sec and girls – from 12,1±1,2sec to 10,2±1 sec. What is more, positive and statistically important changes (p<0,05) where in results of pupils’ psycho-emotional condition evaluation. We have noticed increasing in levels of well-being, activeness, mood. У цьому дослідженні опубліковано результати педагогічного експерименту, який тривав з 2017 по 2018 рік. В експерименті взяли участь 82 дитини, серед них 42 хлопчики та 40 дівчаток. Фактичний вік дітей становив дев'ять років. Метою роботи було виявити вплив засобів фітнесу на фізичний розвиток, фізичну підготовку, психоемоційний стан учнів молодшого шкільного віку. Відзначено достовірне покращення результатів фізичного розвитку за індексом Кетле. Зокрема, йдеться про високий рівень (з 16,9% до 43,1%), зниження середнього (з 54,4% до 46,8%) та особливо низький рівень фізичного розвитку (з 28,7%). до 10,1%), (p<0,05). Ймовірно, відбулися позитивні зміни в результатах тестів Руфф’є Діксона, покращення показників середнього рівня (з 4,8% до 14,1%), (p<0,05), зниження показників нижнього-середнього рівня (з 38). ,4% до 16,7%), (p<0,05). Відзначено стійку динаміку в результатах фізичної підготовки (р<0,05), зокрема після вправи «біг на 30м». Юнаки отримали результат від 6,2±0,7с до 5,4±0,5с, дівчата - від 6,9±0,5с до 6,1±0,5с. Вправа «нахил тулуба вперед від положення сидячи» показав результат 3,9 см серед хлопців і 5,5 см серед дівчат; у вправі «стрибок у довжину з місця» серед хлопців — 14,7 см, у дівчат — 22,5 см; у вправі «човниковий біг» юнаки отримали результат від 11,7±1с до 9,2±0,9с, а дівчата – від 12,1±1,2с до 10,2±1с. Крім того, позитивні та статистично значущі зміни (p<0,05) відбулися в результатах оцінки психоемоційного стану учнів. Ми помітили підвищення рівня самопочуття, активності, настрою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32728
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rymar_Solovei_Sorokolit_4852-6751-1-PB WoS.pdf222.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.