Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32721
Title: Вища освіта в умовах карантинних обмежень та соціального дистанціювання
Other Titles: Higher education in the conditions of quarantine restrictions and social distancing
Authors: Гринюк, С. П.
Желуденко, М. О.
Зайцева, І. В. та ін.
Hrynyuk, S. P.
Zheludenko, M. O.
Zaytseva, I. V. and others
Keywords: пандемії COVID-19
освітній процес
соціальна дистанція
психологія особистості
the COVID-19 pandemic
educational process
social distance
personality psychology
Issue Date: 19-Dec-2021
Citation: Вища освіта в умовах карантинних обмежень та соціального дистанціювання : монографія / С. П. Гринюк, М. О. Желуденко, І. В. Зайцева, А. А. Заслужена, О. В. Ковтун, Л. Ю. Султанова. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. – 140 с.
Series/Report no.: монографії;
Abstract: Монографію присвячено аналізу наслідків пандемії COVID-19 на розвиток світової системи вищої освіти та реакцій систем вищої освіти і національних урядів на виклики й загрози, спричинені поширенням коронавірусної інфекції. Нова реальність породила трансформаційні зміни, які несуть закладам вищої освіти серйозні випробування і суттєво змінять глобальну систему вищої освіти в майбутньому. У ході теоретичного дослідження стану забезпечення освітнього процесу у галузі вищої освіти України, ЄС та світу в умовах пандемії було з'ясовано проблемні зони роботи закладів вищої освіти в умовах карантинних обмежень та соціального дистанціювання, тенденції розвитку світової системи вищої освіти в умовах дестабілізації суспільства чинниками природного характеру, нові вимоги до ефективного забезпечення освітнього процесу в умовах кризової ситуації, реакцію урядів світових держав на нові виклики. The monograph is devoted to the analysis of the consequences of the COVID-19 pandemic on the development of the world higher education system and the reactions of higher education systems and national governments to the challenges and threats caused by the spread of the coronavirus infection. The new reality has given birth to transformative changes that bring serious challenges to higher education institutions and will significantly change the global system of higher education in the future. The problem areas of the work of higher education institutions in the conditions of quarantine restrictions and social distancing have been clarified.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32721
ISSN: 978-966-189-586-6
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gruniuk_2021.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.