Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32720
Назва: Психологічні основи самореалізаціі студентів в інтегрованому освітньому середовищі
Інші назви: Psychological foundations of self-realization of students in an integrated educational environment
Автори: Купрєєва, О. І.
Kupryeyeva, О. І.
Ключові слова: самореалізація особистості
студенти з інвалідністю
психологічні особливості
self-realization of the individual
students with disabilities
psychological features
Дата публікації: 22-бер-2021
Бібліографічний опис: Купрєєва О. І. Психологічні основи самореалізаціі студентів в інтегрованому освітньому середовищі : монографія / О. І. Купрєєва. — Київ : Талком, 2021. — 407 с.
Серія/номер: монографії;
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена актуальній проблемі сучасної психології – самореалізації студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, яка розглядається в руслі гуманістичного, позитивного підходу, теорій самодетермінації, життєстійкості, психологічного здоров’я та благополуччя особистості. Представлено обгрунтування цілісної моделі самореалізації студентів з інвалідністю та методичного забезпечення емпіричного дослідження. Викладено, визначену в процесі емпіричних досліджень, структуру та динаміку самореалізації студентів, розкрито чинники, предиктори, механізми самореалізації як цілісного феномена. Запропоновано комплексну програму психологічного сприяння особистісному зростанню та самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі. The monograph is devoted to the current problem of modern psychology - self-realization of students with disabilities in an integrated educational environment, which is considered in the direction of a humanistic, positive approach, theories of self-determination, resilience, psychological health and well-being of the individual. The justification of the holistic model of self-realization of students with disabilities and methodological support of empirical research is presented. Explained, determined in the process of empirical research, the structure and dynamics of students' self-realization, the factors, predictors, mechanisms of self-realization as a holistic phenomenon are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32720
ISSN: 978-617-8016-06-7
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kupreeva_2021.pdf5.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.