Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32710
Назва: Теорія і практика шкільної освіти для демократичного громадянства в країнах – членах Ради Європи
Інші назви: Theory and practice of school education for democratic citizenship in the member countries of the Council of Europe
Автори: Овчарук, Оксана
Ovcharuk, Oksana
Ключові слова: шкільна освіта
теорія і практика
демократичне громадянство
school education
theory and practice
democratic citizenship
Дата публікації: 10-жов-2021
Бібліографічний опис: Овчарук О. Теорія і практика шкільної освіти для демократичного громадянства в країнах – членах Ради Європи : монографія / Оксана Овчарук. – Київ : Фенікс, 2021. – 400 с.
Серія/номер: монографії;
Короткий огляд (реферат): У монографії здійснено комплексний науковий аналіз теорії і практики освіти для демократичного громадянства та освіти в галузі прав людини в країнах Ради Європи як складової змісту загальної середньої освіти. Визначено характеристики та складові освіти для демократичного громадянства, виокремлено тенденції розвитку та надано рекомендації для вітчизняних фахівців. The monograph provides a comprehensive scientific analysis of the theory and practice of education for democratic citizenship and education in the field of human rights in the countries of the Council of Europe as a component of the content of general secondary education. The characteristics and components of education for democratic citizenship are determined, development trends are highlighted, and recommendations for domestic specialists are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32710
ISSN: 978-966-136-843-8
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovcharuk_monografia_2021.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.