Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32708
Title: | Функціонування творчого мислення в інформаційно-віртуальному просторі суб’єкта |
Other Titles: | The functioning of creative thinking in the subject's information-virtual space |
Authors: | Моляко, В. О., редактор Molyako, V. O., editor |
Keywords: | мислення інформаційно- віртуальний простір шляхи розвитку мислення дошкільника thinking information-virtual space ways of developing thinking of a preschooler |
Issue Date: | 22-Nov-2021 |
Citation: | Функціонування творчого мислення в інформаційно- віртуальному просторі суб’єкта: монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко. – Київ ; Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021. – 194 с. |
Series/Report no.: | монографії; |
Abstract: | У монографії подано результати останніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого мислення, когнітивного конструювання образів з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). The monograph presents the results of the latest research of the Laboratory of the Psychology of Creativity of the Kostyuk Institute of Psychology of the National Academy of Sciences of Ukraine on the problems of the functioning of creative thinking, cognitive construction of images, taking into account the modern informational "climate", which significantly affects mental processes at different age levels (preschoolers, younger schoolchildren, high school students, students). |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32708 |
ISSN: | 978-617-8116-05-7 |
Appears in Collections: | Монографія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Moljako_2021.pdf | 2.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.