Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32705
Назва: | Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї |
Інші назви: | Trends in the development of school education in the countries of the EU, the USA and China |
Автори: | Локшина, О. І. Глушко, О. З. Джурило, А. П., та ін. Lokshyna, О. І. Hlushko, O. Z. Dzhurylo, A.P., and others. |
Ключові слова: | трансформація освіти педагогіка шкільна освіта Німеччина Велика Британія Польща США Китай transformation of education pedagogy school education Germany United Kingdom Poland, USA, China |
Дата публікації: | 12-лют-2021 |
Видавництво: | Інститут педагогіки НАПН України |
Бібліографічний опис: | Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї : монографія / О. І. Локшина, О. З.Глушко, А. П. Джурило, C. М. Кравченко, Н. В. Нікольська, М. М. Тименко, О. М. Шпарик ; за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2021. – 350 с. |
Серія/номер: | монографії; |
Короткий огляд (реферат): | Монографію присвячено проблемі трансформацій в освіті в країнах ЄС, США та КНР. Авторами обґрунтувано сутність тенденції як наукової категорії педагогічної компаративістики, так і феномену, який характеризує розвиток сучасної освіти; розкрито стратегічні орієнтири міжнародних організацій щодо розвитку освіти в умовах глобалізації та європеїзації; виявлено тенденції розвитку шкільної освіти в країнах зарубіжжя (ФРН, Республіці Польща, Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, США, КНР) в контексті реформи загальної середньої освіти в Україні. The monograph is devoted to the problem of transformations in education in the EU, USA and China. The authors substantiated the essence of the tendency of both the scientific category of pedagogical comparativistics and the phenomenon that characterizes the development of modern education; the strategic orientations of international organizations regarding the development of education in the conditions of globalization and Europeanization are disclosed; trends in the development of school education in foreign countries (Germany, the Republic of Poland, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, the United States, the People's Republic of China) were identified in the context of the reform of general secondary education in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32705 |
ISSN: | 978-617-8124-17-5 |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21-13_2021.pdf | 4.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.