Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоромотіна, Вікторія-
dc.contributor.authorПетрина, Роман-
dc.contributor.authorКокоть, Ірина-
dc.contributor.authorКибало, Ірина-
dc.contributor.authorSoromotina, Viktoriya-
dc.contributor.authorPetryna, Roman-
dc.contributor.authorKokot, Iryna-
dc.contributor.authorKybalo, Iryna-
dc.date.accessioned2022-07-25T07:54:57Z-
dc.date.available2022-07-25T07:54:57Z-
dc.date.issued2022-07-25-
dc.identifier.citationЗначення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання / Вікторія Соромотіна, Роман Петрина, Ірина Кокоть, Ірина Кибало // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 37–38.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32702-
dc.description.abstractДля дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectпсихофізіологічні особливостіuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectpsychophysiological featuresuk_UA
dc.subjectjunior school ageuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.titleЗначення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.title.alternativeThe importance of psychophysiological characteristics of children aged 8–10 years in the process of physical educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1288-2575-1-SM.pdf665.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.