Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлі, Хамаде-
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorAli, Khamade-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.date.accessioned2022-07-25T07:45:39Z-
dc.date.available2022-07-25T07:45:39Z-
dc.date.issued2022-07-25-
dc.identifier.citationАлі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 39–40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701-
dc.description.abstractАвторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.subjectрhysical еducationuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectautismuk_UA
dc.subjectschoolchildrenuk_UA
dc.titleЕфективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектраuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disordersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1289-2577-1-SM.pdf697.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.