Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алі, Хамаде | - |
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Ali, Khamade | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Ivanna | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T07:45:39Z | - |
dc.date.available | 2022-07-25T07:45:39Z | - |
dc.date.issued | 2022-07-25 | - |
dc.identifier.citation | Алі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 39–40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701 | - |
dc.description.abstract | Авторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | аутизм | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | program | uk_UA |
dc.subject | рhysical еducation | uk_UA |
dc.subject | inclusion | uk_UA |
dc.subject | autism | uk_UA |
dc.subject | schoolchildren | uk_UA |
dc.title | Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра | uk_UA |
dc.title.alternative | The effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disorders | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1289-2577-1-SM.pdf | 697.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.