Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32648
Назва: Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників
Інші назви: Theoretical and methodological principles of the formation of the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activities of preschoolers
Автори: Листопад, О. А.
Мардарова, І. К.
Lystopad, О. А.
Mardarova, I. K.
Ключові слова: вихователі
дошкільники
інформаційно-комунікаційні технології
educators
preschoolers
information and communication technologies
Дата публікації: 13-гру-2021
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників : монографія / О. А. Листопад, І. К. Мардарова. - Одеса, 2021. - 164 с.
Серія/номер: монографії;
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної активності дошкільників. The monograph examines the theoretical and methodological principles of forming the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32648
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych 2021.pdf29.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.