Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32648
Title: Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників
Other Titles: Theoretical and methodological principles of the formation of the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activities of preschoolers
Authors: Листопад, О. А.
Мардарова, І. К.
Lystopad, О. А.
Mardarova, I. K.
Keywords: вихователі
дошкільники
інформаційно-комунікаційні технології
educators
preschoolers
information and communication technologies
Issue Date: 13-Dec-2021
Citation: Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників : монографія / О. А. Листопад, І. К. Мардарова. - Одеса, 2021. - 164 с.
Series/Report no.: монографії;
Abstract: У монографії розглянуто теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної активності дошкільників. The monograph examines the theoretical and methodological principles of forming the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32648
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych 2021.pdf29.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.