Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІващенко, Ольга-
dc.contributor.authorХудолій, Олег-
dc.contributor.authorЄрмакова, Тетяна-
dc.contributor.authorЦеслицка, Мирослава-
dc.contributor.authorСтанкевич, Блажей-
dc.contributor.authorМушкета, Радослав-
dc.date.accessioned2015-10-26T11:23:15Z-
dc.date.available2015-10-26T11:23:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів / Іващенко Ольга [та ін.] // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали ХІ Міжнар. наук. конф. - Х., 2015. - С. 44 - 49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261-
dc.description.abstractМета дослідження — визначити модель класифікації стану рухової підготовленості хлопців 7—9 класів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфункціональна підготовленістьuk_UA
dc.subjectрухова підготовленістьuk_UA
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UA
dc.subjectдискримінантний аналізuk_UA
dc.titleДискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Files in This Item:
File SizeFormat 
11-ivashenko.pdf79.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.