Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Назва: | Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів |
Автори: | Іващенко, Ольга Худолій, Олег Єрмакова, Тетяна Цеслицка, Мирослава Станкевич, Блажей Мушкета, Радослав |
Ключові слова: | функціональна підготовленість рухова підготовленість педагогічний контроль дискримінантний аналіз |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів / Іващенко Ольга [та ін.] // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали ХІ Міжнар. наук. конф. - Х., 2015. - С. 44 - 49. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження — визначити модель класифікації стану рухової підготовленості хлопців 7—9 класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261 |
Розташовується у зібраннях: | "Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
11-ivashenko.pdf | 79.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.