Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Назва: Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів
Автори: Іващенко, Ольга
Худолій, Олег
Єрмакова, Тетяна
Цеслицка, Мирослава
Станкевич, Блажей
Мушкета, Радослав
Ключові слова: функціональна підготовленість
рухова підготовленість
педагогічний контроль
дискримінантний аналіз
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів / Іващенко Ольга [та ін.] // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали ХІ Міжнар. наук. конф. - Х., 2015. - С. 44 - 49.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження — визначити модель класифікації стану рухової підготовленості хлопців 7—9 класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Розташовується у зібраннях:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11-ivashenko.pdf79.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.