Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32492
Назва: | Підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів |
Інші назви: | Preparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated student learning |
Автори: | Поберецька, Вікторія Василівна Poberetska, V. V. |
Ключові слова: | інтеграція, інтегроване навчання майбутні вчителі початкових класів готовність до інтегрованого навчання модель підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів integration, integrated learning future primary school teachers readiness for integrated learning model of preparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated teaching of students |
Дата публікації: | 26-вер-2021 |
Видавництво: | Інститут вищої освіти НАПН України |
Бібліографічний опис: | Поберецька В. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів : дис. ... д-ра філос. : 011 "Освітні, педагогічні науки" / Поберецька Вікторія Василівна. - Київ, 2021. - 304 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів. Визначено компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. The dissertation is devoted to the research of the problem of preparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated teaching of students.Based on the results of the analysis of domestic and foreign scientific publications, the approaches (systemic, axiological, competence, integrated) and principles (subject-subject interaction, purposefulness and systematization, unity of theory and practice, continuity) of teacher training in future teachers are singled out to integrated student learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32492 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poberetska_V_2022_disertac.pdf | 4.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.