Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32427
Назва: Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства
Автори: Стадник, Валентина Василівна
Головчук, Юлія Олександрівна
Ключові слова: управління
промислове підприємство
інновації
методи маркетингу
Дата публікації: 22-лют-2020
Бібліографічний опис: Стадник В. В. Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства : монографія / В. В. Стадник, Ю. О. Головчук. – Кам’янець-Подільський : Рута, 2020. – 232 с.
Серія/номер: монографії;
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано теоретичні та науково-методичні основи управління інноваціями та розбудовою інноваційного потенціалу промислового підприємства на основі розвитку партнерських відносин. Подано рекомендації для практичного використання методів маркетингу взаємодії у процесах формування й реалізації інноваційного потенціалу підприємства співвідносно його конкурентних стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32427
ISSN: ІSBN 978-617-7887-38-5
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стадник-Головчук монография_2020.pdf3.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.