Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32384
Назва: Організаційно-­методичні умови впровадження засобів скелелазіння в оздоровчо­-рекреаційну діяльність дітей молодшого шкільного віку з емоційно-­вольовими порушеннями
Інші назви: Organizational­methodological conditions for implementing climbing in the health­enhancing and recreational activity for primary school children with emotional and volitional disorders
Автори: Кадієва, Маргарита
Kadiyeva, М.
Ключові слова: діти
молодший шкільний вік
оздоровчо­-рекреаційна рухова активність
розлади емоційно-­вольової сфери
скелелазіння
програма
умови
children
primary school age
health­enhancing and recreational physical activity
disorders of the emotional and volitional sphere (ADHD)
climbing
program
conditions
Дата публікації: 26-чер-2022
Бібліографічний опис: Кадієва М. В. Організаційно-­методичні умови впровадження засобів скелелазіння в оздоровчо­-рекреаційну діяльність дітей молодшого шкільного віку з емоційно-­вольовими порушеннями : дис. ... д-ра філос. : [спец.] 017 "Фізична культура і спорт" / Кадієва Маргарита Василівна. - Київ, 2022. - 230 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному узагальненню та практичному розв’язанню завдання удосконалення організаційно­методичних умов впровадження засобів скелелазіння для дітей молодшого шкільного віку з емоційно­вольовими порушеннями. Виявлено, що в умовах сьогодення затребуваним є вивчення закономірностей та особливостей фізичного та емоційного стану дітей молодшого шкільного віку з емоційно­вольовими порушеннями, що відіграє важливу роль у реалізації цілісності й гармонійності особистісного потенціалу дитини. Дослідниками наголошується на важливості розв’язання проблеми емоційного розвитку, що зумовлено тенденцією до зростання кількості дітей з порушеннями когнітивного розвитку, у яких офіційно діагностовано низький рівень функціонування когнітивних процесів, відхилення поведінки, спостерігається дезадаптація в освітньому та соціальному середовищі. Молодший вік є досить пластичний для корекції емоційних розладів, тому важливо вчасно діагностувати та проводити психокорекційні заняття для формування емоційних та вольових процесів молодших школярів. Важливим в цьому контексті є впровадження засобів оздоровчо­рекреаційної рухової активності, зокрема засобів скелелазіння. The dissertation research was focused on the theoretical generalization and practical solution of the issue of improving the organizational and methodological conditions for implementing climbing in recreational activities for primary school children with emotional and volitional disorders. It was found that in today's conditions it is necessary to study the patterns and features of physical and emotional state of primary school children with emotional and volitional disorders, which plays an important role in realizing the integrity and harmony of the child’s personal potential. Researchers emphasize the importance of addressing the issue of emotional development due to the growing number of children with cognitive impairment, who are diagnosed with low levels of cognitive function, behavioral disorders, maladaptation in acadmic and social environment. Primary school age is quite flexible for correction of emotional disorders, so it is important to timely diagnose and conduct psycho­correctional classes to form the emotional and volitional processes of younger students. in this context, it is important the introduction of means of health­enhancing and recreational physical activity, including climbing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32384
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diss_kadiyeva_m.v.pdf2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.