Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280
Назва: | Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти |
Інші назви: | Psychological Aspects of Overcoming Educators’ Professional Stereotypes in the Context of Reforming Preschool Education |
Автори: | Прядко, Анастасія Олегівна Priadko, Anastasiia |
Ключові слова: | професійний стереотип стереотипізація пропедевтика професійного вигорання професіоналізація особистості дошкільне середовище стандарт дошкільної освіти professional stereotype stereotyping propaedeutics of professional burnout professionalization of personality preschool environment standard of preschool education |
Дата публікації: | 14-жов-2021 |
Видавництво: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Бібліографічний опис: | Прядко А. О. Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти : дис. ... д-ра філос. : 053 "Психологія" / Прядко Анастасія Олегівна. - Київ, 2021. - 242 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі представлено результати дослідження психологічних особливостей подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти. Актуальність дослідження обумовлена: поперше, об’єктивними потребами трансформації системи освіти за сучасних соціально-економічних викликів, де основним періодом є дошкільна освіта; подруге, наукова та практична значущість у даному контексті комплексу соціально-психологічних, психолого-акмеологічних та організаційноуправлінських факторів, що в певній мірі детермінують процеси стереотипізації педагогічних працівників, посилюють ризики професійного вигорання, знижують соціальну статусність та цінність професії вихователя; по-третє, недостатнім науково-практичним обґрунтуванням проблеми стереотипізації стосовно їх психологічної сутності щодо вихователів дошкільних закладів освіти.The paper presents research findings on psychological aspects of overcoming educators’ professional stereotypes in the context of reforming preschool education. The research concerns the following issues: firstly, the objective requirements for the transformation of the educational system in the current socio-economic environment the main period of which is preschool education; secondly, the scientific and practical relevance of socio-psychological, psychological-acmeological, and organizationalmanagerial factors that to some extent determine the processes of stereotyping teachers, increase the risk of burnout, reduce social status and value of the profession of educator; thirdly, insufficient scientific and practical grounding of stereotyping in regard of its psychological impact on educators of preschool educational institutions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dis_Прядко_АО_2021.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.