Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдобовська, Марія Володимирівна-
dc.contributor.authorAdobovska, Mariia-
dc.date.accessioned2022-05-02T06:45:24Z-
dc.date.available2022-05-02T06:45:24Z-
dc.date.issued2020-08-26-
dc.identifier.citationАдобовська М. В. Підготовка майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Абодовська Марія Володимирівна. - Хмельницький : Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2020. - 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32264-
dc.description.abstractДисертація присвячена професійній підготовці майбутніх учителів географії в закладах вищої освіти із застосуванням інтерактивних технологій. Проаналізовано стан дослідженості проблеми готовності майбутніх учителів географії до професійної діяльності та застосування інтерактивних технологій у процесі їхньої підготовки у ЗВО. Виділено структурні компоненти такої підготовки: мотиваційно-цільовий, когнітивно-змістовий, операційнодіяльнісний, оцінно-рефлексивний. Визначено й удосконалено критерії сформованості готовності до професійної діяльності, на основі застосування інтерактивних технологій та рівні їхньої сформованості . На їхній основі визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій: створення оптимальних умов для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів шляхом застосування інтерактивних технологій; застосування інтерактивних технологій для моделювання проблемних професійно-комунікативних ситуацій; активізація пізнавальної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій та розроблено структурно-функціональну модель такої підготовки. Ефективність упровадження в освітній процес запропонованих умов та моделі підтверджена позитивними результатами експериментального дослідження. The dissertation deals with the study of the issues of improving the professional training of future teachers of geography in classical and pedagogical HEIs using interactive technologies. Willingness of future teachers of geography for professional activity, developed with the use of interactive technologies is understood as personal education manifested in the needs, desires, motives for professional activity, and also provides the ability for educational activities with the successful application of interactive technologies in the professional activity of future teachers of geography. A number of interrelated components of such readiness have been distinguished: motivational-target (positive attitude to the profession, interest in it, knowledge about the features of the use of interactive technologies in professional activity, orientation to the formation of professional competence with the use of interactive technologies) cognitive-content (system of professional knowledge, professional-pedagogical thinking, the availability of knowledge about the possibilities and ways of using interactive technologies in the future professional activity body); operative activity (mastery of methods and techniques of professional pedagogical activity, skill of practical use of the acquired knowledge, skills of application of interactive technologies, use of basic means of interactive technologies for achievement of the purposes of preparation) evaluative-reflexive (ability to reflect professional activity, methods, forms and means of control evaluation activities, formation of the capacity for selfdevelopment, introspection, responsibility). The substantiated organizational and pedagogical conditions are the basis of the structural-functional model of preparation for the professional activity of future teachers of geography with the use of interactive technologies, which consists of four interconnected blocks: conceptual-purpose (purpose, tasks), substantive (invariant and variation components of content), organizational (organizational-pedagogical conditions, methods, forms, means of interactive technologies), diagnostic-productive (components, criteria, levels of professional readiness formation, result).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницька гуманітарно-педагогічна академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesавтореферати дисертацій;-
dc.subjectмайбутній учитель географіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectкритерії, рівніuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.subjectfuture geography teacheruk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectreadiness for professional activityuk_UA
dc.subjectinteractive technologiesuk_UA
dc.subjectcomponents, criteriauk_UA
dc.subjectlevelsuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectstructural and functional modeluk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adobovska_aref_2020.pdf918.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.