Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32257
Назва: Формування інноваційного продукту круїзного туризму
Автори: Антоненко, І. Я.
Мельник, І. Л.
Ключові слова: інноваційний продукт
круїзний туризм
управління інноваційним туристичним продуктом
круїзна індустрія
Дата публікації: 16-лют-2016
Видавництво: Київський університет туризму, економіки і права
Бібліографічний опис: Антоненко І. Я. Формування інноваційного продукту круїзного туризму : монографія / І.Я. Антоненко, І.Л. Мельник. – Київ, 2016. – 246 c.
Серія/номер: монографії;
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджено теоретичні та практичні засади формування інноваційного продукту круїзного туризму. Визначено необхідність впровадження інноваційних продуктів на ринку круїзного туризму та проведено аналіз чинників, що впливають на їх розвиток. Визначено стратегічні напрями розвитку і формування круїзного туризму у форматі інноваційного продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32257
ISSN: ISBN 978-617-676-101-3
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonenko_Formation of an innovative product cruise tourism_2016 monogr.pdf9.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.