Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопова, Л. І.-
dc.contributor.authorЧхайло, М. Б.-
dc.date.accessioned2022-04-18T07:11:23Z-
dc.date.available2022-04-18T07:11:23Z-
dc.date.issued2012-03-16-
dc.identifier.citationПрокопова Л. І. Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг : навч. посіб. / Л. І. Прокопова, М. Б. Чхайло. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – 298 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199-
dc.description.abstractНавчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ ім. А. С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнавчальні посібники;-
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі послугиuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectконцептуальні аспектиuk_UA
dc.subjectосновні напрямки маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleОснови маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послугuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopova_Osnovy Marketynhu_навч. посіб._2012.pdf4.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.