Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199
Назва: Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг
Автори: Прокопова, Л. І.
Чхайло, М. Б.
Ключові слова: фізкультурно-оздоровчі послуги
особливості
концептуальні аспекти
основні напрямки маркетингової діяльності
управління
бізнес
Дата публікації: 16-бер-2012
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Прокопова Л. І. Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг : навч. посіб. / Л. І. Прокопова, М. Б. Чхайло. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – 298 с.
Серія/номер: навчальні посібники;
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32199
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopova_Osnovy Marketynhu_навч. посіб._2012.pdf4.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.